روزنوشت های من

دیوانه تر از خویش کسی میجستم، دستم بگرفتند و به دستم دادند..! #جناب_سعدی

روزنوشت های من

دیوانه تر از خویش کسی میجستم، دستم بگرفتند و به دستم دادند..! #جناب_سعدی

همه چی از اونجا شروع شد که خوندن و یاد گرفتم و مامان جان سریعا اقدام کردن به معتاد کردن بنده به کتاب! بعد از اون حتی یک روز رو هم به یاد نمیارم که بدون خوندن و عشق به خوندن کتاب و متن گذرونده باشم D:
از اونجایی که نوشتن هم خیلی خوبه و من به چشم دیدم ک شبکه های اجتماعی اصلا نمیتونه جای وبلاگ و بگیره با پیشنهاد یه دوست (: وارد بلاگفا شدم.
ولی ناگهان تعداد زیادی وبلاگ در بیان دیدم ک عالی بودن.این همه حرف زدم ک بگم از بلاگفا سفر کردم به اینجا تا اونارو داشته باشم و از خدمات بیان هم بهره ببرم.
ممنون ک خوندین البته اگه خونده باشین D:

سلام بر بیان

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ب.ظ
چرا نرم افزار مهاجرت فقط باید برای ویندوز طراحی شده باشه؟؟!!
چرا؟؟!!
مگه رسانه متخصصان اهل قلم نیست؟ مگه اهالی قلم فقط توسط رایانه شخصیشون مینویسن؟ :|
حالا مجبورم دو روز صبر کنم تا خونه جدیدم آماده شه و وسایلمو از بلاگفا بیارم (:

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۰
خاکستری روشن

شروع یه داستان تازه

نظرات  (۳)

سلاااااااااااام
پاسخ:
ممنون از استقبال گرم و شرمسارم از دیر پاسخ دادن به سلام پرانرژی :)))
:))))
خوش اومدی اصلا!
پاسخ:
ممنووووون!! :)))))
بسلامتی
پاسخ:
ممنون ((:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی